piątek, 26 października 2012




Drogie Panie/Panowie?(może kiedyś;))

Witam was na moim blogu, jest to mój debiut na arenie internetowej;] Zatem bardzo proszę o wyrozumiałość gdy rozsieję składnie lub jak czasem zapomnę-zmienię wątek. O zbyt wielu rzeczach myślę naraz stąd to wszystko.
Do założenia bloga zabierałam się jak sójka za morze no ale w końcu przecież pisze- wiec pokonałam swoje lenistwo, lęki i fobie !!
Bloga założyłam, ponieważ jak raczej każda kobieta uwieeelbiam kupować, mało, dużo,w sumie cokolwiek z zaskoczenia, niespodziewanie etc.!
Endorfiny wytwarzane podczas kupowania od razu zmieniają mój świat na lepsze!Chociaż na chwilę.Zdaję sobie sprawę, że takich jak ja jest całe miliony, rozumiem też że są osoby które maja do zakupów bardziej niechętne odczucia, wojenne nastawienie i takie tam.

A już najbardziej lubię jak uda mi się zakupić coś Taniej bo Taniej znaczy więcej:D Bo chyba każda z nas wie że jak kupi coś na przecenie czy po rabacie to raczej nie schowa tych pieniędzy do kieszeni tylko wyda co do ostatniej złotóweczki :D

Czyli można podsumować Taniej nie znaczy Taniej, Taniej znaczy WIĘCEJ!!!!!!


Tak więc jeśli również lubicie kupować, zbierać, zaopatrywać się  w nowe "gadżety" albo też nienawidzicie zakupów lubicie pójść w dane miejsce z konkretnym celem bez snucia się po sklepach to zapraszam WAS serdecznie do zaglądania, będę wypisywać wszystko co wiem na temat jakiś nowych zniżek planowanych rabatów. Nowych stron z ciekawymi propozycjami zarówno z ubrań, butów jak i kosmetyków wszelkiej maści;]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz