środa, 12 grudnia 2012

>JESTES MODNA< rabatowo

Witammm

Bardzo dawno mnie nie było, po części jest to spowodowane nagłą i niemożliwą do ujarzmienia miłością do mojego łóżeczka, ,kołderki i takich tam;]
Ale żeby nie było jeśli chodzi o zakupy to wcaale nie próżnowałam od czego są w końcu sklepy internetowe? Nie no wychodziłam także na dwór na ten ziąb do sklepów stacjnarnych- zdobycze pokaże w nastepnym poście, nareszcie mam swój wakacyjny aparacik naprawiony to mogę jakies focie trzaskać!
A na tą chwile zapraszam was szybciutko do zakupów na strone www.jestesmodna.pl do 31.12 możemy skorzystać z rabatu na płaszcze,swetry,tuniki,marynarki.
Mam też dla Was kod uprawniający do 11% rabatu od całej kolekcji obowiązujący na rzeczy nieprzecenione, kupon wygasa za 20 dni.
Co należy zrobić?
Po pierwsze zajrzeć na stronę http://www.jestesmodna.pl/ zajrzeć do interesującej nas grupy produktów,wybrać odpowiedni rozmiar, dodać do koszyka.
Po drugie w miejscu -Wpisz kod z kuponu wpisać TO : zimacuponation , klikamy oblicz rabat i GOTOWE;]
Sklep ma bardzo dogodne formy płatności, kilka dni i mamy ciuszki w domu!
Zapraszam na następny post- sądzę, że niedługo!
poniżej kilka propozycji ze sklepu:
Kurtka Ekoskóra z Falbanką M096Spódnica z patkami IV-SP10Biała koszula z czarnymi dodatkami SM56

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz